CRX 2G vtec kompresor (probíhá)

Základ je seriové crx vtec , motor b16a1 , celková rekonstrukce ve stylu decentních uprav ,pak se ovšem situace poněkud zvrhla,když  v USA se  vyskytl na prodej kompresorový kit JS Racing a který nakonec přicestoval  k nám do Čech (potažmo na moravu :) ).Po rozbalení a obhlídce se nám ovšem řešení JS Racingu s absencí chladiče vzduchu moc nezamlouvalo a padlo rozhodnutí použít pouze kompresor a komoru si vytvořit od základu znovu  a umístit do ní výměník který zajistí ochlazení nasátého vzduchu .Další problém vznikl i  s tím,že daný kit byl sice na motor B 16, ale pro 5g civic kde je zřejmě větší prostor pro řemenice a vlastní kompresor .Nezbylo než vytvořit i vlastní držáky alternátoru ,jinou řemenici alternátoru a pomocné kladky pro řemen kompresoru.Defakto by asi bylo jednodušší a levnější koupit pouze kompresor  ,holt chybama se člověk učí.

Posléze se tyto problémy podařilo překlenout (viz fota ) a následoval start ,základní odladění , bohužel až dle všech čidel přeplňované ,výkon motoru tomu neodpovídal . Následovalo dlouhé hledání kdy se postupně zkoušelo více variant (demontáž výměníku atp. ) kdy v průběhu ještě 2x odešel alternátor :(  až konečně došlo na demontáž katalyzátoru a jeho provizorní nahrazení trubkou -voalá po opětovném přeladění ecu výkon začal odpovídat plnícímu tlaku .

Nahráno krátké video z testování.

konečne se muže pokračovat , namontovat zpátky výměník , natáhnout hadice atd atd .

Fotogalerie: CRX 2G vtec kompresor